امام زمان
عضویت در سایت
- برای مطلع شدن از اضافه شدن مطالب جدید به سایت در خبرنامه عضو شوید .
محل کد خبرنامه
مطالب قبلی
نویسندگان وبلاگ
لوگو دوستان

لوگو دوستان
جستجو در وبلاگ

آرشیو وبلاگ

» امام زمان

کشتی نساز ای نوح،طوفان نخواهد امد

 

 بر شوره زار دل ها

 

نخواهد امد/شاید به شعر تلخم

 

 

خرده بگیری اما/جایی که سفره

 

 

خالی است،ایمان نخواهد امد/باید کلاس اول،

 

این شعر می سرودند

 

 

ان مرد تا نیاید،باران نخواهد امد.

 

مهدی جان سوالی ساده دارم از حضورت/من ایا زنده ام وقت

 

 

ظهورت؟/اگر که امدی من رفته بودم/اسیر ماه،و سال و هفته

 

 

بودم/دعایم کن دوباره جان بگیرم/بیایم در رکاب تو بمیرم

.

 

شاید ان روز که سهراب نوشت :تا شقایق هست زندگی

 

 

باید کرد،خبر از دل پر درد یاس نداشت.باید اینجور نوشت

:

 

هر گلی هم باشد،چه شقایق چه گل پیچک و یاس،تا

 

 

نیاید مهدی،زندگی دشوار است

.

 

ای منتظران گنج نهان می اید/ارامش جان عاشقان می اید

/

 

بر بام سحر طلایه داران ظهور گفتند که صاحب الزمان می

 اید.

 

بر خیز که حجت خدا می اید/رحمت ز حریم کبریا می اید

/

 

از گلشن عسکری گذر کن که سحر،بوی گل نرگس از

 

 

فضا می اید.

 

سلام به دوستان عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه

.

 

من از همه دوستانی که به وب من سر میزنن و نظرات

 

 

خودشونو می گن ممنونم لطفا همه برای سلامتی اقا امام

 

 

زمان یه صلوات بفرستین.

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سارینا خوشگله تاریخ: یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت